Klacht: Aanmaning op aanmaning

op 23 juni 2017 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 23 juni 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Na controle is gebleken dat uw retour niet zichtbaar is bij onze betalingspartner AfterPay. Wij hebben nu handmatig een credit gemeld. Deze zal op korte termijn zichtbaar zijn bij AfterPay.

U ontvangt hierover automatisch een bericht over van AfterPay.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet.

Tommy Teleshopping.

Heeft op 24 juni 2017 om 15:22 geantwoord

Eerst zien, dan geloven. Dan zal ik mijn mening veranderen! En dan nog vraag ik me af wat er gebeurd zou zijn als ik geen klacht neergelegd zou hebben!

Alle klachten die gemeld zijn door kleinekortemarcel