Klacht: aanmaning ontvangen voor product dat ik niet heb besteld en ook niet heb ontvangen

op 27 februari 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Graag ophouden met post sturen en aanmaning mailen. Ik heb niks besteld en kan dus niks retourneren. Ik ben alleen even op jullie link gekomen via facebook en dan moeten jullie niet zomaar factuur en aanmaning sturen. Krijg dit als reply van hun: “Als u van mening bent dat uw persoonlijke gegevens zijn misbruikt en u deze niet zelf heeft opgegeven, dan willen we u verzoeken om aangifte te doen van identiteitsfraude bij de plaatselijke autoriteiten. Stuur ons s.v.p. een kopie van deze aangifte als u gebruik van deze optie wenst te maken.” Sorry, maar hier heb ik echt geen tijd voor hoor.

Gewenste Oplossing:

Ophouden met factuur en aanmaning sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Praisingirl