Klacht: Aanmaning na niet ontvangen rekening

op 06 augustus 2018 over Harmony Service Centre in de categorie Internetshops - Elektronica

Na 4 jaar betaald te hebben voor een verzekering waarvan ik niet eens over het benoemde product beschik door fouten van Foto Klein ben ik bijna van mijn contract bij dit bedrijf af door gebruik te maken van Sepastop. Gelukkig is er licht aan het einde van de tunnel.

Tot mijn verbazing ontving ik afgelopen vrijdag via een aanmaningskantoor voor een bedrag van 5,39. Voor dit bedrag heb ik nooit een rekening ontvangen, laat staan een herinnering. Ik woon dan wel niet meer op het adres waar ik destijds de verzekering op had afgesloten, maar Harmony beschikt over mijn e-mail adres en daar hebben ze mij nooit op de rekening geattendeerd en de mogelijk ontbrekende betaling.

HSS is ernstig nalatig in de communicatie naar mij toe en dwingt mij nu tot een totaalbedrag van bijna 60 euro. Een ridicuul laatste staartje van de ontvangen servicevan HSS.

Ik betaal met alle liefde en plezier 5,39 om elkaar vervolgens nooit meer te spreken. Het zou u sieren om de aanmaning via CIB terug te trekken daar jullie zelf nalatig zijn in de communicatie naar mij toe.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Harmony Service Centre over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht JaapRoosendaal

2 maanden geleden - Nu ruim een maand later nog niets mogen vernemen van deze organisatie.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harmony Service Centre in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JaapRoosendaal