Klacht: Aanmaning met incassokosten zonder betalingsherinnering

op 18 augustus 2017 over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland in de categorie Waterleidingbedrijf

We zijn recentelijk verhuisd en kregen in juni een mail van PWN met daarin een link om een voorschot te betalen. Door de drukte van de verhuizing hebben we deze mail over het hoofd gezien. In augustus kregen we nogmaals een onvriendelijke mail met daarin een aanmaning om het bedrag te betalen vermeerderd met incassokosten en de dreiging om ons water af te sluiten. Direct contact opgenomen met de klantenservice en het bleek dat er per post 2 betalingsherinneringen zijn verstuurd. Deze hebben we werkelijk nooit ontvangen. Daar hebben ze geen boodschap aan en we moeten de incassokosten gewoon betalen. Bij navraag bij consuwijzer blijkt dat PWN bewijs moet hebben dat we deze brieven ontvangen hebben. Dit heb ik schriftelijk naar de klantenservice gecommuniceerd en ik krijg nu geen reactie van hen meer. Heel frustrerend zo’n monopoliepositie van dit bedrijf.

We zijn al 25 jaar klant bij PWN en hebben altijd keurig betaald. Ik betaal natuurlijk de rekening die ik moet betalen. De incassokosten zijn onterecht en die wil ik terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kansen