Klacht: Aanmaning maar nooit iets besteld

op 23 mei 2017 over Flexifront in de categorie Scheren

Vandaag kreeg ik deze email binnen echter heb ik nooit wat besteld of ontvangen

Helaas blijkt uit onze administratie dat u onze vordering à € 44,11 nog altijd niet heeft voldaan. Om u alsnog de mogelijkheid te bieden uw vordering te voldoen, willen wij u éénmalig een voorstel ter finale kwijting aanbieden. Alektum B.V. biedt u éénmalig een creditering aan van 20% onder de voorwaarde dat € 35,29 uiterlijk binnen 10 dagen na dagtekening wordt voldaan op ons bankrekeningnummer NL08ABNA0607560304 t.n.v.

Dat ik niet hoef te betalen voor iets wat ik niet bestelt heb tevens niet heb ontvangen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 26 juni 2017 om 11:18 geantwoord

Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw melding kunnen wij u mededelen dat wij het jammer vinden dat u nooit contact met de klantenservice van Courlux heeft gezocht, wij hebben u 2x een herinnering gestuurd in 2014 en Alektum incasso heeft ook verschillende keren u aangeschreven in 2015 en 2016.
Doordat u aangeeft zelf geen bestelling van damesscheermesjes te hebben gedaan en niets te hebben ontvangen destijds hebben wij in overleg met Alektum incasso de vordering voor u laten intrekken.

Wij hopen u zo voldoende geholpen te hebben.

Anita

Courlux klantenservice