Klacht: Aanmaning KVK

op 14 september 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Het ging oorspronkelijk om een aanmaning van de KVK die ik niet heb gekregen/ontvangen. Het oorspronkelijke bedrag was 65€. In de niet ontvangen aanmaning was het uiteindelijk rond de 90€.
Vervolgens heb ik vandaag even iemand aan de deur gehad, die van dat bedrag rond de 90€ waar het oorspronkelijk om ging, daar ruim 92€ bovenop gooit. De eindsom is iig. €194,28 . Meer dan het dubbele! Omdat ene JOHANNES BURGER OSKAMP van SYNCASSO langs was geweest. Dat is snel verdiend, vriend! Maar is dit legaal? Want ik heb gelezen dat je 15% mag berekenen, of maximaal 40€ voor een spoedbezoekje van maximaal 5 minuten. Nu is dus het bedrag bijna 200€. Buiten het feit om dat ik het al niet eens ben wegens het feit dat ik de ik die aanmaning van de KVK nooit heb ontvangen, krijg ik ook het gevoel dat jullie van die incassobureaus er belachelijk hoge percentages bovenop gooien. Als startende ondernemer vind ik dit ook onbegripvol en hard van de kamer van koophandel.

Ik ben tevreden als ik slechts het bedrag van de aanmaning van de kvk hoef te betalen, en het bedrijf syncasso zich terugtrekt. Ik wil dit oplossen samen met kvk indien mogelijk.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Gardensofholland

2 maanden geleden - Bedankt Robin.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 27 september 2016 om 14:52 geantwoord

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 27 september jl. een bericht verstuurd naar betrokkene, waarin wij de gang van zaken met betrekking tot het op deze klacht betrekking hebbende dossier uitvoerig aan betrokkene hebben toegelicht. Tevens geven wij de mogelijkheid om een regeling af te spreken. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Reactie van de melder van de klacht Gardensofholland

2 maanden geleden - Ik heb net gebeld met syncasso. Hun oplossing is om voor mij het gehele bedrag te betalen. Op het hele punt van mijn klacht is niet ingegaan. Dat ik de aanmaning van de kvk niet heb ontvangen. Hun willen gewoon geld zien, en dat is hun oplossing. Uiteraard ben ik het hier niet mee eens. Er wordt in de hele brief die ik via email straks binnenkrijg (en voor mij net telefonisch is voorgelezen) ook niet ingegaan op het hele basispunt van mijn klacht, dat ik dus geen aanmaning heb ontvangen van de KVK. Sorry hoor, maar om hier te gaan verkondigen dat de klacht is opgelost vind ik belachelijk! Staat misschien wel goed op de website voor jullie persoonlijk, maar nee, opgelost? Voor jullie is dit uiteraard de oplossing, lekker makkelijk om te claimen dat dit is opgelost. Het is absoluut niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Gardensofholland