Klacht: Aanmaning KVK dosier#191626215

op 27 september 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Zoals voorheen gemeld, had ik een klacht gemeld tegen syncasso, evenals de KVK. Ik heb hierin duidelijk vermeld wat de basis was van de klacht. Dit was dat ik de aanmaning van de kvk nooit heb ontvangen, kan gebeuren, mensen maken fouten.

Maar als ik dan een bedrag van 65€ naar bijna 200€ zie gaan, dan gaat er in mijn ogen toch iets goed fout. Mijn oplossing was om het oorspronkelijke bedrag te voldoen van deze aanmaning.
De zogenaamde oplossing van syncasso, was een prachtoplossing voor hun. Deze was simpelweg om het gehele bedrag van die 200€ alsnog te voldoen. Dit noemen hun dus status opgelost. Nou ik duidelijk niet.

Nogmaals, ik heb aanmaning kvk niet ontvangen. Dit was kennelijk rond de 90€. Nu bijna 200€. Klinkt dit eerlijk? Ik ben tevreden als ik dus het bedrag van de nooit ontvangen aanmaning netjes kan voldoen, sinds ik hier nooit de kans voor heb gehad.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 28 september 2016 om 08:52 geantwoord

Wij hebben deze klacht op 27 september jl. gemotiveerd beantwoord. Deze nieuwe klacht gaat over hetzelfde onderwerp en brengt geen verandering in ons standpunt. Wij zullen deze derhalve niet opnieuw beantwoorden. Wij hebben betrokkene voorgesteld om de zaak door middel van een betalingsregeling op te lossen en vertrouwen er op dat de zaak daarmee kan worden afgedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Gardensofholland