Klacht: Aanmaning incassobureau

op 22 april 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Krijg een aanmaning via een incassobureau. Ik zou niet weten waar het over gaat. Ook nog nooit eerder een verzoek om betaling gehad.

Ik heb een aanmaning gekregen via incasso bureau Liquida.
Hier staat in dat ik eerder aanmaningen zou hebben gehad van European warranty Partners. Die aanmaningen heb ik nooit ontvangen. Ik zou niet weten waar dit over gaat.

Uitleg en verduidelijking/ intrekking incasso

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 06 mei 2016 om 09:12 geantwoord

Ik heb nooit een herinnering gehad. Dus ik denk dat dit aan jullie aandacht ontsnapt is. Als ik er ondertussen verhuisd zou zijn? Hoe komen jullie dan aan mijn nieuwe adres zonder dat ik t ooit heb doorgegeven? Ik zie dat veel mensen dezelfde klacht als mij hebben dus het lijkt mij sterk dat het bij al deze mensen even aan hun aandacht ontsnapt is of dat ze verhuisd zijn. Bovendien is het in Nederland zo dat je er maar 10% boven op het bedrag mag doen. Dit was wel 6 keer het oorspronkelijke bedrag! Een ding is zeker ik neem hier nooit meer een verzekering!

Alle klachten die gemeld zijn door RDC94