Klacht: Aanmaning

op 13 september 2018 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Eind juli heb ik een aircooler besteld. Ik kreeg een bevestigingsmail met daarin dat ik voor dat ze het artikel gingen versturen binnen 2 wkn de helft van het totaalbedrag moest betalen (ik zou dan in 2 termijnen kunnen betalen) en mocht de eerste betaling niet binnen door hun gestelde termijn betaald zijn kwam de bestelling automatisch te vervallen. Omdat we ondertussen alleen maar slechte reviews over dit artikel gelezen hadden wilde ik er van af zien en heb dus niks betaald. Ook heb ik natuurlijk niks ontvangen aangezien ik niet vooruitbetaald heb. Nu blijven ze maar mails sturen met daarin een hoop gedreig dat ik moet betalen en dat er anders stappen worden ondernomen etc. Tevens staat er in de mail dat de bestelling verzonden is naar ons adres, maar….ik heb helemaal nooit een aircooler of wat dan ook van hen ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. Ik krijg steeds een bandje dat ze uvm met de feestdagen (t is 30 aug!) gesloten zijn.

Ik ben tevreden wanneer zijn ophouden met het sturen van die dreigende mails en toegeven dat er helemaal niks verzondrn is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 september 2018 om 10:13 geantwoord

Beste,

Hartelijk dank voor uw mail.

Wat vervelend dat u reeds berichten heeft ontvangen over een bestelling die u niets wenst te ontvangen. Na controle is gebleken dat wij deze reeds hebben stopgezet voor u.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Tommy Teleshopping.

Heeft op 15 september 2018 om 09:12 geantwoord

Ik kreeg net weer een mail met deze keer een sommatie en dreiging met een incassobureau. dus NEE ze hebben helemaal niks stop gezet. Ik ben helemaal klaar met dit bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door Divine cakes