Klacht: aanmaning

op 19 juni 2017 over Regionale Belasting Groep in de categorie Belastingdiensten

Daar valt een aanmaning op de mat met direct €16.00 aanmaningskosten en een dreigement van een dwangbevel als er niet snel betaald wordt.
Na in de administratie te kijken geen factuur gevonden, wel een van een jaar eerder; inderdaad ook een aanmaning.
Na bellen met de rbg krijg je slechts een hork aan de lijn die beweerd dat ik de factuur wel heb gekregen, In de mij overheid box “Moet je maar kijken”
Ik heb de rgb helemaal geen toestemming gegeven om uitsluitend via mijn overheid facturen te sturen.
Leuke extra inkomsten want hoeveel mensen zien die factuur ook pas als de aanmaning op de mat valt (die kan dan weer wel via de post.

Als ik mijn factuur weer per post ontvang ( ik heb de rgb op mijn overheid uitgezet) en de aanmaningskosten van €16,00 terugkrijg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regionale Belasting Groep

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regionale Belasting Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WZ9EGVRt