Klacht: aanmaning

op 13 mei 2017 over Regionale Belasting Groep in de categorie Belastingdiensten

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag 13 mei kreeg ik een aanmaning om mijn regionale belastingen te betalen . Omdat het een aanmaning betrof was er direct al een boete, c.q. een administratiekosten bij gedaan.
Natuurlijk weet ik dat ik elk jaar deze aanslag krijg. Dit jaar heb ik doch geen aanslag ontvangen en dus ook niet betaald. Ik heb het bedrag vandaag direct overgemaakt. Er stond nog dat in dat als ik het vóór 13 mei betaald zou hebben ik geen aanmaningskosten hoefde te betalen, maar als je de brief 13 mei en met dagtekening 13 mei pas binnenkrijgt kan je natuurlijk nooit vóór die datum betalen. Waarom niet de rekening (ook) per mail versturen dan gaat het (bijna zeker) altijd goed.
Omdat ik het niet eens ben met de extra € 19,00 (deze heb ik apart overgemaakt) vraag ik u vriendelijk deze terug te storten, omdat e.e.a. buiten mijn schuld is gebeurd.
Met vriendelijke groeten,

Rob van Klaarwater
Hoogstraat 92
3111HL Schiedam
E-mail: jeneverietspul@gmail.com

Als ik de € 19,00 teruggestort krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regionale Belasting Groep

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regionale Belasting Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Borrelmuseum