Klacht: aanmaning

op 23 mei 2016 over Hotel Piccolo in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte meneer/ mevrouw.
Al enige keren krijg ik een aanmaning van uw bedrijf nadat ik een afschrijving heb laten terugboeken. Ik heb bij mijn weten, nooit zaken gedaan met Hotel Piccolo. Nu krijg ik aanmaningen van het CIB.
Zou mij a.u.b. de datum van onze overeenkomst en de aard van de geleverde diensten willen doorgeven? Ik kan dan zien of ik of u het bij het rechte eind heeft.
Ik heb al eerder een klacht ingediend met dezelfde vraag maar er wordt alleen met een nieuwe aanmaning gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als u me precies vertelt wat ik van u heb ontvangen en wanneer. Nog liever uiteraard dat u een eventuele vergissing herstelt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Piccolo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Piccolo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door abakjebak