Klacht: aanleg kabel duurt geen 2 maanden maar in ieder geval een jaar!

op 22 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben in Maart aanleg kabel aangevraagd, offerte a paar duizend euro getekend. afhandeling zou max 9 weken duren voor aanvraag vergunning + 3 weken aanleg. In juli, nadat wij contact opnamen, bleek de vergunning allang in orde (hulde aan onze eigen gemeente) helaas vergeet Ziggo ons verder in te plannen. Na vaak bellen is ons beloofd dat we in de week van 5 december (9 maanden later!!!!) aangesloten worden, er komt niemand. Ziggo: ” nee klopt sorry, wordt 18 december” wij nemen een dag vrij om de werklieden te ontvangen en van koffie te voorzien. er komt niemand! Weg vrije dag!! Ziggo: ” nee sorry, het wordt 20 december” we nemen weer een dag vrij want ” er moet wel de hele dag iemand thuis zijn” ontvangen een pakket met mediaboxen per post” maar er komt niemand! weer een dag vrij genomen voor niks! bellen bellen bellen, van het kastje naar de muur, van Ziggo naar de aannemer en na veel zeuren worden we teruggebeld door iemand die meer kan vertellen. ” Ownee sorry, maar we komen echt in februari! we blijken onder de weg te moeten boren, wisten we niet” Sorry???? wisten we niet??? we hebben de afgelopen 9 maanden 2x mensen gehad van de aannemer om situatie te bekijken en we hebben 2 kerels van Ziggo aan de deur gehad om situatie te bekijken en nog weet niemand wat er gedaan moet worden? De offerte is toch gemaakt op basis van de werkzaamheden?? Februari?

we willen per direct van de getekende overeenkomst af!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martijnbokhorst