Klacht: Aankoopbescherming is een farce

op 11 maart 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Begin januari heb ik 2 shirts besteld op een NEDERLANDSE site, in het NEDERLANDS en met een NEDERLANDS adres in ARNHEM. Na bestellen bleek dat de producten uit China komen. Slechte kwaliteit en veel te laat binnen. Retour sturen kan alleen op eigen kosten waardoor verzenden net zo duur is als de producten. Het bedrijf reageert niet. PayPal faciliteert het bedrijf en geeft ook als enige optie retour naar China op eigen kosten. Aankoopbescherming is pure kul. Jaren klant en als je ze dan 1x nodig hebt dan doen ze niets. Ze beoordelen na retour pas of zij de verzendkosten vergoeden. Dat is een dure gok.voor mij.

Ik wil dat PayPal vooraf toezegt dat ze de verzendkosten betalen. Anders ben ik ruim €26 kwijt voor niets. Ook wil ik dat PayPal een misleidende verkoper niet de hand boven het hoofd houdt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evilice