Klacht: Aankoop opbergrek

op 21 juli 2017 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Omdat ik zelf op vakantie ben, vraag ik mijn dochter een aanbieding uit de Gamma folder te kopen. Deze is uitsluitend geldig op zondag 18 juni.
Het betreft opbergrekken: “bij aankoop van 2 stuks geen 39,95 maar 19,95. (letterlijk aangegeven in de folder)

Bij thuiskomst staan de rekken netjes klaar, echter niet voor 19,95 per twee, maar voor 39,95 per twee.
De aankoopbon geeft echter aan dat de opbergrekken zijn afgeprijsd van 79,90 voor 39,95.

Dit staat dus haaks op de aanbieding die vermeld staat in de folder.

Ik ben daarom van mening dat de prijs uit de folder de terechte verkoopprijs hoort te zijn in deze. Dus 19,95. is dan de wettelijk te hanteren verkoopprijs, aldus in het verleden aangegeven door een bekende consumentenorganisatie.

Als meer dan goede klant van Gamma voel ik me eerlijk gezegd in mijn hemd gezet tijdens mijn reaktie hierop in de winkel. Er hebben meer klanten gereageerd, maar: “U heeft gelijk, maar we kunnen er niks aan doen” Uw klacht moet U indienen bij Intergamma. Bij deze!!!

Met deze advertentie draait U de consument ( en mezelf) een rad voor de ogen. U geeft onjuiste info over een bepaalde aanbieding. Ik zal zeker niet de enige zijn, die deze manier van handelen van Gamma heeft meegemaakt.
Ik ben daarom alsnog van mening dat ik de opbergrekken voor de prijs van 19,95 moet kunnen kopen en niet voor 39,95. Het prijsverschil wil ik dus gecompenseerd zien.

Alle klachten die gemeld zijn door hoedemakers