Klacht: Aankoop kinderhorloge

op 03 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een kinderhorloge gekocht. Met gps localisatie en telefoon.
Onmogelijk om via de app te localiseren. Dus onmogelijk om mijn horloge te regelen (sos nummers dienen via de app ingegeven te worden.
Ik stuurde een week geleden een e-mail zonder reaktie en telefoonnummer is nier in gebruik.

Gewenste Oplossing:

Als mijn gps kinderhorloge werkt zoals aangegeven in advertentie

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 05 augustus 2016 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Asmaa, hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend dat de GPS watch niet precies doet wat je wil. Inmiddels is je e-mail behandeld, en gaat de leverancier contact met je opnemen om het verder op te lossen. Wij vertrouwen erop je klacht op deze manier naar tevredenheid opgelost te hebben.

Heeft op 19 augustus 2016 om 09:19 geantwoord

Opnieuw een week extra en steeds geen oplossing voor mijn probleem of contact gehad.
Toch is er vandaag een nieuwe deal à aangeboden.
Stuur mij een nieuwe. Misschien is de gps defect bij deze.

Alle klachten die gemeld zijn door OumNDH