Klacht: Aankoop kinderhorloge met gps

op 19 augustus 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een kinderhorloge gekocht. Met gps localisatie en telefoon.
Onmogelijk om via de app te localiseren. Dus onmogelijk om mijn horloge te regelen (sos nummers dienen via de app ingegeven te worden.
Ik stuurde eind 07/2016 een e-mail en daarna nog een tweede maar zonder reaktie.
Op 3 augustes legde ik hier klacht neer:
https://www.klacht.nl/complainer-account/complaint-details/?post_id=537108
Men zou contact opneem en nog steeds niet. Alsook geen toestel dat werkt zoals het zou moeten.
Vandaag zie ik dat Groupdeal opnieuw een verkoop laaticia doorgaan:
http://www.groupdeal.be/gps-kinderhorloge-190816.html?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=2016-08-19

Gewenste Oplossing:

Ik wil een nieuwe toestel voor 1 septembre (terug naar school en zonder begeleiding!!!!!!!!).

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat de kwestie zolang heeft moeten duren.

Wij hadden de vraag van 30 juli neergelegd bij de leverancier.
Helaas hebben zij ons nooit beantwoord, waarvoor onze excuses.

Wij zullen u een email versturen met verdere instructies.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Heeft op 03 september 2016 om 09:35 geantwoord

Steeds geen contact nog oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door OumNDH