Klacht: aankoop Garcenia Cambodia verkeerde levering

op 12 oktober 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Beste, heb in plaats van Garcenia Cambodia detoxpillen in mijn bus gekregen, heb deze aangetekend opgestuurd naar adres vermeld op de factuur met briefje met uitleg bij. Heb hun ook een mail gestuurd. Echter is dit pakketje nooit opgehaald geweest want het is terug bij mij gekomen. De verzendkosten heb ik wel betaald.

Als de factuur voor de VERKEERDE levering geannuleerd wordt en ik hier dus geen rappels meer van krijg. Ik heb al op alle handen proberen contact op te nemen maar telefoonnummers vermeld werken niet. Ik stuur de verkeerde levering direct terug als mij een correct adres wordt bezorgt, niet hetgene op de factuur van afterpay dus.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 13 oktober 2016 om 13:07 geantwoord

Geachte Niki van der Perre ,

Hartelijk dank voor uw bericht. In uw e-mail schrijft u dat u een vraag heeft over uw bestelling bij Puregarciniacambogia.nl.

Uw vraag gaat over het bestelde product, de levering of het retourneren ervan. Deze vraag kunnen wij helaas niet beantwoorden. AfterPay verzorgt namens alleen de betaling van deze bestelling. Voor alle andere zaken omtrent uw bestelling kunt u terecht bij Puregarciniacambogia.nl.

Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 070-8919477 of per mail via info@puregarciniacambogia.nl.

Wij vertrouwen u hiermee van dienst te zijn geweest en hopen dat u in de toekomst weer gebruik maakt van AfterPay.

Monique
Klachtenmanager AfterPay

Reactie van de melder van de klacht Nikita 54

1 maand geleden - De telefoongegevens zijn niet in gebruik dus hiermee komen we geen stap verder. Ik kan toch niet betalen voor een product dat ik nooit heb ontvangen mijn beste?

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:10 geantwoord

Neen, de gegevens van Garcenia die Afterpay mij biedt zijn niet in gebruik. Ik kan toch niet betalen terwijl ik het correcte product nooit heb ontvangen. Dus het probleem is helemaal niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikita 54