Klacht: aankoop cursus in Engels

op 09 mei 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 10 april een cursus aan gekocht via groupon NL en er werd duidelijk omschreven dat ik de cursus in het Nederlands kon volgen omdat het online cursus is in de UK.
Ik heb verschillende malen contact gehad met groupon NL en hebben een paar keer hulp geboden, maar uiteindelijk werd het probleem niet opgelost.
Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de school in de UK en daar doen ze geen enkele moeite om verder te helpen.
Nu heeft groupon me gemaild met de melding dat ze de centen gaan terug geven, maar in de vorm van credits. Dit wil niet. Het is de tweede maal dat het misgaat bij groupon en ik wil gewoon mijn centen terug op mijn rekening en niet in de vorm van credits.
Ik bestel zelden bij groupon en al zeker niet groupon NL want ik woon in Belgie.
En heb niet de neiging om snel terug iets te kopen bij groupon.

ik wil ofwel de cursus in het Nederlands ofwel mijn centen terug op mijn rekening en niet in de vorm van credits

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen Bruynooghe