Klacht: Aankoop boxspringcombinatie

op 30 juni 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Op 30-12-2015 een boxspringcombinatie gekocht in Rotterdam Alexandrium. De afgesproken week van levering werd niet gehaalkd en daarover heeft men ons niet geïnformeerd. Bij de eerste aflevering bleek het bed niet compleet, bij de tweede aflevering weer niet en bij de derde aflevering bleek bij een testje dat het nieuw geleverde hoofdbord niet met ProTech was behandeld (zoals afgesproken en voor betaald). We zij nu een half jaar bezig en zijn er nog niet. De communicatie is bedroevend, evenals het niveau van zaken doen door de firma Sanders meubelstad.

Helaas heeft Sanders meubelstad zijn beurt voorbij laten gaan. Voor tevreden klanten moet je een ander beleid voeren en je personeel beter opleiden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Rosbergen