Klacht: Aanhoudende spam ondangs afmelding

op 01 juni 2020 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Ik ontvang aan de lopende band telefoontjes, emails, en aangeschreven spam van de BankGiro Loterij. Soms lijk ik wel wekelijks een kleurvolle of grote envelop weg te gooien die weer duizenden euros aan prijsgeld adverteert. Onlangs ben ik meerdere keren op dezelfde dag gebeld en heb ik herhaaldelijk aangegeven geen interesse te hebben en de vertegenwoordiger niet te willen spreken, maar toch doorzetten en gefrustreerd reageren toen ik voet bij stuk hield.

Na deze telefoongesprekken heb ik mij via https:www.bankgiroloterij.nlklantenserviceuitschrijven.htm uitgeschreven voor elke vorm van communicatie, maar vandaag toch weer een felblauwe envelop in de bus.

Het valt niet te verantwoorden dat het invullen van een formulier om je af te melden als ontvanger voor deze spam op de loterij's eigen website klaarblijkelijk niks uitvoert. Ik heb mijzelf nu aangemeld bij Postfilter en zal naar de consumentenbond stappen als deze praktijken aanhouden.

Excuses en een uitleg over waarom het formulier voor uitschrijven niet werkt lijken me gepast.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CPixel