Klacht: Aanhoudende onterechte betalingsherinneringen

op 28 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden onze bestelling tijdig geannuleerd, maar is toch geleverd. Wij hebben de fout van Neckermann hersteld door direct retour te zenden. Vervolgens geconfronteerd met herhaaldelijke onterechte betalingsherinneringen. Meerdere keren hierover een klacht in gediend met verzoek deze herinneringen te stoppen, zowel schriftelijk als per e-mail. langdurige radiostilte vanuit Neckermann, maar uiteindelijk toch een reactie ontvangen. Zouden e.e.a. uit gaan zoeken. Enige wat we daarna vernomen hebben zijn wederom betalingsherinneringen.

Gewenste Oplossing:

Direct stoppen met de onterechte betalingsherinneringen en excuses voor de opeenstapeling van fouten, vreselijke service en slechte communicatie vanuit Neckermann.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 29 januari 2014 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad met 'JSch'. Het probleem met de onterechte betalingsherinneringen is opgelost. Dit hebben wij per e-mail bevestigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door JSch