Klacht: Aangetekende brief

op 23 februari 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Ik heb via een aangetekende brief het abonnement opgezegd per 24- 12 – 2017, 28- 12 – 2017 heb ik bericht gekregen dat het ontvangen is.

Tot op heden geen reactie op de aangetekende brief dat ze akkoord gaan met de opzegging.
Ik heb talloze mailtjes gestuurd.
Telefonisch is Fit For Free slecht bereikbaar, ik weet niet meer op welke wijze ik Fit For Free kenbaar moet maken dat ik niet meer gebruik wil maken van hun “diensten”.

Ik wil antwoord zoals een normaal bedrijf dat behoort te doen!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 23 februari 2018 om 11:52 geantwoord

Hoi Yvonne. Zoals je misschien merkt, is dit niet het beste format om samen tot een oplossing te komen. We hebben zojuist antwoord gegeven op je vorige melding. Hierin hebben we aangegeven dat onze klantenservice via de e-mail helaas wat vertraging oploopt. Onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen natuurlijk dat je snel antwoord wilt hebben op je vraag. Je kunt de klantenservice altijd telefonisch bereiken. Dan kunnen ze gelijk in het systeem met je meekijken hoe het precies zit met jouw opzegging. Zie link voor contact informatie: https://www.fitforfree.nl/contact-met-fitforfree

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Westerveld - Zanting