Klacht: Aangerekende kosten op een ongevraagde, niet bestelde (dubbel geleverde) retourbestelling

op 17 januari 2014 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

We bestellen ordernr 60005745 op 27/11/13. We bellen ter info rond 30/11/13 met een vraag over deze bestelling. We ontvangen en betalen de bestelling op 9/12/13.We ontvangen een korrekte faktuur voor 69,80 eur. We krijgen dan een tweede ongevraagde bestelling aan huis (hetzelfde produkt) verkeerdelijk opgestuurd door Tommy Teleshopping. We retourneren deze op onze kosten op 11/12/13 en we vragen een kredietnota voor dit ongevraagde ordernr 60012292. In plaats daarvan krijgen we een rappel tot betaling van Afterpay voor 62.35 eur. We reclameren bij Afterpay, die dan bevestigt de retour naar TT te hebben genoteerd. Op 29/12/13 krijgen we dan toch nog een faktuur van Afterpay voor retourkosten, opgelegd door Tommy Teleshopping voor 20.95 eur, terwijl we het ongevraagde pakket direkt op onze eigen kosten hadden geretourneerd naar TT. Klagen bij Afterpay helpt niet want ze sturen ons naar de klantendienst van TT. Daar bellen is geen oplossing want de lijnen blijven konstant (waarschijnlijk betalend?) ‘in aanvraag tot een werknemer te spreken’.

Dat TT een kredietnota maakt voor het bedrag van 20.95 en dat we deze kredietnota van Afterpay mogen ontvangen zo snel mogelijk (afterpaykenmerk AB00100121388). Toen we TT belden voor info was dit enkel om na te vragen hoe we de betaling konden doen van ons 1e en enige order omdat een werknemer initieel aan de telefoon had gemeld dat betalen per overschrijving niet mogelijk was. Aangezien ik geen creditcard heb heb ik teruggebeld om toch aan te dringen te mogen betalen per overschrijving, hetgeen door de 2de werknemer van TT wel werd toegestaan. Ik heb geenszins een tweede bestelling van dezelfde steunzolen gedaan !!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 17 januari 2014 om 15:14 geantwoord

Op 17 januari 2014 per e-mail gereageerd op de klacht. Onze klant hierbij aangegeven dat de openstaande kosten bij AfterPay door een onbekende reden onterecht berekend zijn en derhalve wordt openstaand bedrag gecrediteerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Verpoorten M.