Klacht: aangereden

op 06 augustus 2014 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

onze dochter kwam overstuur thuis,de reden zij is van haar fiets gereden om ongeveer 16.25 ter hoogte van Lazuruskade ( winkel chesterfield) de chauffeur scheurde over het gedeelte fietspad en ramde met de achterkant mijn dochter van haar fiets,en reed door. ik vind dit echt niet kunnen ik verwacht van u binnen 24 uur een reactie anders ga ik dit echt bij politie melden kenteken bus 23 BBG 7 nr. 190.
A.J.Steenbergen mob. nr. 0651066938

wanneer dit is opgelost

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juli 2015 om 13:30 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2014 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door aanrijding