Klacht: aangemeld als lid, betaald en kan nog niks

op 12 december 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb me aangemeld als lid, keurig betaald, maar ik kan nog geen bericht sturen of wat dan ook. Ik heb tweemaal een cotactformulier gestuurd en meerdere keren gebeld maar ik krijg maar geen contact. De laatste keer heb ik zelfs meer dan 17 minuten moeten wachten en nog geen respons

Gewenste Oplossing:

als alles opgelost is, en ik ook respons krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 13 december 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Aanholt,

We sluiten deze klacht omdat we uw klacht via Parship al schriftelijk behandeld hebben. De reactie is gestuurd naar het e-mailadres wat in uw Parship account is vermeld. Privacy richtlijnen verbieden ons online verder op de klacht in te gaan. Wij vragen om uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door frh