Klacht: aangekochte printer werkt niet naar behoren ( niet te integeren op bedraard netwerk)

op 27 juni 2017 over 123 Inkt in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Vandaag geleverd een DPC-9015CDW In correcte staat, en deze netjes conform de aanwijzingen uitgepakt en geprobeerd te installeren. Nu heb ik hier al jaren lang een HL30CW staan die nog steeds naar tevredenheid werkt, maar dit hondenhok laat zich niet zien, of benaderen. Wat een prul zeg…

Een advies, printers die via Wifi printen zorgen voor een hoop ellende in een bedraad netwerk. Ik ben geen onervaren gebruiker, maar dit slaat echt alles !

En ja om de printer in gebruik te nemen moet je de bescherming van de toner cartridges en toner collector belt afnemen om beschadigingen te voorkomen. Alles is immers vergrendeld
Nu het addertje onder het gras, als je dan de printer tracht te installeren kan je de printer niet eens meer retourneren. Wat een vage smoes.

Ik wil best bij betalen voor een zelfde type maar dan met een lan aansluiting. Neem ik de verzendkosten ook nog voor m’n rekening. Maar neen bij 123 Inkt is het geld binnen en nu kennen ze je niet meer !

Een achteraf verkeerd besteld artikel wat ik ook weer volgens hun wensen kan retourneren. Jongens , Nooit van Wet consumenten bescherming gehoord ?

Ik wil best nog in zee gaan met 123 inkt. Deze printer gaat netjes verpakt retour. Hoe dan ook ! En ik wil dezelfde printer maar dan voor een Lan netwerk terug, Nogmaals desnoods met bijbetaling en de verzendkosten, die ik dan voor m'n rekening zal nemen.
Ruil voor min part de toners en fusers ed gewoon om in de nieuwe te leveren printer. Die is immers van het zelfde, met dat verschil dat ie met een lankabel moet gaan werken

Dit geleverde hondehok wat door moet gaan voor een kwaliteits product is in een woord BAGGE ! Om over de geleverde service maar te zwijgen. Zucht

Maakt niets uit hoor, Ik geef gratis een hele hoop reclame weg. En 123 Inkt gaat hier zeker nog iets van horen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123 Inkt over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123 Inkt in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Oracle