Klacht: Aangeboden diensten voldoen niet, onduidelijkheid over betalen en opzeggen.

op 03 september 2016 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Van februari tot juni heb ik van huurexpert mails ontvangen met beschikbare huurwoningen. Het probleem doet zich voor, dat wanneer je op de woningen wilt reageren je opnieuw moet inschrijven bij de instelling die verantwoordelijk is voor de verhuur van de woning. Dit zijn kosten op kosten. Op geen enkele reactie die ik heb gegeven via de site op woningen heb ik reactie gehad.

Een huurwoning is niet gevonden via de huurexpert. Daarom heb ik het abonnement op 12 juli opgezegd. Blijkbaar had ik dat eerder moeten doen want ik werd bestookt met herinneringen voor de maand juli. Deze maand moest ik nog betalen.

op mijn mail waarin ik de situatie uitleg komt het antwoord dat ik gewoon moet betalen. Hierop krijg ik weer een herinnering dat ik moet betalen anders wordt er een incassobureau ingeschakeld.

Met veel tegenzin heb ik het bedrag van 20 euro betaald. Ik voel me onder druk gezet en bedreigd door de manier waarop er is gecommuniceerd. Er is geen ruimte geweest voor mijn klacht en mijn verhaal.

Graag ontvang ik dit bedrag terug en hoop ik dat er duidelijk komt te staan wanneer je inschrijft dat het stilzwijgend wordt verlengd en wat de opzegtermijnen zijn. nu kun je dat vinden helemaal ergens onderaan bij de voorwaarden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door everdien@live.nl