Klacht: aanbod gekregen na aanleiding van opzegging

op 30 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nadat ik de melding heb gehad dat er een prijsverhoging per 1-7-2017 wordt toegepast om mijn pakket,heb ik een opzegging gedaan en aangemeld bij een nieuwe provider.
Vervolgens gebeld door kpn om mijn opzegging door te nemen en tegelijkeertijd is mij een neiuwe aanbiod gedaan waar ik mij goed in kan vinden 9 maanden korting en 3 maanden korting op onbeperkt altijd bellen.
aangegeven dit graag op mail te bevestigen.
Het bleef een hele lange tijd stil,erachteraan gebeld maar telkens de belofte gekregen dat ik wordt teruggebeld door de desbetreffende afdeling maar helaas geen gehoor!
na 4 belletjes en 2 chat sessies verder nog steeds geen oplossing en de belofte niet nagekomen.Het verbaast mij dat er intern bij KPN een anonieme afdeling zit die niet te bereiken is voor eigen personeel en niet doorverbonden kan worden naar hun die deze aanbiedingen kunnen doen!
De nieuwe provider is inmiddels al opgezegd en betaal nu nog steeds te veel aan KPN omdat het aanbod nog steeds niet toegepast is bij mij.

Als de desbetreffende afdeling mij terug belt en zijn afspraken na komt!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Berkane79

3 maanden geleden - Nadat ik de klacht op deze website heb geplaatst hebben ze zonder mij in kennis te stellen mijn pakket aangepast met korting? Nu hebben ze het verkeerde pakket voor mij aangezet instap pakket ipv Standaard pakket, waardoor ik een aantal opties die ik heb gehad zoals: Spotify en de snelheid 100/100 er nu niet meer op zitten? Zie dat maar nu weer voor elkaar te krijgen dat ze dit met korting weer recht kunnen breien. Ik heb afgelopen Zaterdag 01-07-2017 weer een chatsessie gehad hierover, het zou allemaal geregeld worden maar niets is minder waar op mijn KPN staat nog alles nog op de verkeerde pakket en is er niets aangepast!

Alle klachten die gemeld zijn door Berkane79