Klacht: Aanbieding/Lokkertje

op 28 juli 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Geweldig ‘Lokkertje’ weer van de Aldi. Een TomTom voor 99 euro. Kom je om 10 uur bij de Aldi zijn ze uiteraard allemaal uitverkocht want Aldi is vergeten om in de folder te vermelden dat je wanneer je zo’n giga aanbieding wenst te scoren, de avond vantevoren in je slaapzakje voor de deur moet gaan kamperen anders zijn de schamele drie geleverde lokkertjes van deze winkel alweer op. Nog 5 km doorgereden naar de andere Aldi in de stad maar ook daar hetzelfde al verwachte antwoord…..Wat een ongelooflijke NEPPERIJ!!!

Ook de in dezelfde folder aangeprezen koelkast was in geen van beiden filialen in Zaandam nog verkrijgbaar.

Dit soort 'aanbiedingen' zouden verboden moeten worden. Ze zijn alleen maar bestemd om mensen naar de winkel te lokken. Doe een fatsoenlijke aanbieding en zorg ervoor dat er minimaal 25 exemplaren per filiaal te krijgen zijn of doe geen aanbieding, ik voel me nu echt ongelooflijk in de maling genomen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Mostert