Klacht: aanbiedingen na opwaarderen

op 09 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Toen ik mijn beltegoed had op gewaardeerd kreeg ik een sms van ah mobiel. Hier in stond: sms 1000MAAND naar 1355 en ontvangdirect voor 10 euro een 1000 mb data bundel. Sms150MIN MAAND naar 1355 en ontvang 150 minuten voor 6 euro. Sms 4GAAN naar 1355 voor 2.50 euro.
Toen ik het laatste probeerde kreeg ik een sms te oud was voor het4gnetwerk en dat ik contact op moest nemen met de klantenservice. Daar werd me verteld dat ik dan maar een nieuw startpakket moest kopen.Dan moet ik dus kosten maken om gebruik te maken van aanbiedingen, dat klopt toch niet?

Als mijn sim kaart kosteloos geschikt gemaakt wordt of een soort gelijke aanbieding waar ik wel gebruik van kan maken. Ik maak al jaren gebruik van ah mobiel en vindt dat ik als trouwe gebruiker meer service mag verwachten.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vroedsteyn