Klacht: Aanbiedingen liggen gewoon niet in winkel

op 24 februari 2018 over Aldi in de categorie Supermarkten

Afgelopen week kwam ik in de aanbieding voor het kippengehakt.
“Sorry mevrouw, maar dat is een weekendaanbieding.”

Inderdaad, ik had het verkeerd gelezen, dus ik kom gisteren (vrijdag) terug. Helaas; geen kippengehakt. Ik kom vandaag wederom terug; geen kippengehakt, dus ik doe navraag. Sorry mevrouw, het wordt niet geleverd. Misschien morgen, maar ik denk het niet. Maar u kunt altijd een kijkje komen nemen.

Hoe is het? Moet ik potverdorie 4x naar de winkel komen om alsnog met legen handen naar huis te gaan? Ben met mijn benzinekosten al meer kwijt geraakt als dat ik het elders zonder aanbieding het gehakt haalde. Er wordt ook geen oplossing geboden, en dat terwijl er een halve bladzijde van het folderkrantje aan deze aanbieding gespendeerd is.

Ja Aldi, jullie hebben waarschijnlijk weer een hoop mensen lekker weten te misleiden!

#aldi #oplichting!

Als ik de aanbieding alsnog kan krijgen en een oplossing/excuus voor het ongemak.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meiss