Klacht: Aanbieding topper

op 13 oktober 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ging naar de winkel jysk in Heerlen
Gevraagd naar de aanbieding Topmatras T110, maat 180-200. Er is er nog 1.
Wilde deze kopen ivm aanbieding prijs van ruim €500 voor €360.
Hoorde in de winkel de herfstvakantie voordeel plus 10%!
Vroeg naar de prijs die geld in laatst genoemde periode. De medewerker gaf aan dat de huidige aanbieding vervalt en de korting afgaat van de dan geldende prijs zonder actie!
En wat blijkt, de huidige actie levert geen korting op want de prijs blijft hetzelfde.
Dit zou toch niet moeten kunnen?!
We worden dus echt voor de gek gehouden!

Echte korting krijgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 14 oktober 2016 om 14:12 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Van Ravenzwaaij,

Bedankt voor uw reactie via klacht.nl. Uiteraard lijkt het met de uitleg van de medewerker uit Heerlen alsof u geen extra korting krijgt. Nu heb ik de prijs van de T110 voor u nagekeken en ook overlegt met de assistent-manager van ons filiaal in Heerlen.

In het weekend van 22 en 23 oktober heeft krijgt u 10% korting. In die periode is het matras nog steeds in de aanbieding voor € 360. Dus in dat weekend krijgt u een extra korting van € 36 op dit matras.

Als u op 22 of 23 oktober gebruik wilt maken van de aanbieding, raad ik u aan van tevoren telefonisch contact op te nemen met de winkel voor de voorraad. Is het matras dan niet op voorraad, dan kan deze besteld worden voor uiteraard dezelfde prijs. Het telefoonnummer van ons filiaal in Heerlen is 045 575 0888.

Groetjes Tari

Alle klachten die gemeld zijn door Jjjvr