Klacht: Aanbieding gehele aanbiedingsperiode niet verkrijgbaar in winkel en online

op 07 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Bij het Kruidvat zijn in de week van 2 t/m 7 mei 2017 de Davitamon Compleet Weerstand Dragees (400st) in de aanbieding van €23,89 voor €10,-. Ik ben op dag één van de aanbieding naar de fysieke winkel gegaan en daar waren alle schappen van de vitaminen gevuld behalve die van de aanbieding. Op dag twee naar dezelfde winkel geweest, weer niet op voorraad, maar het zou wel dezelfde week binnen komen. Toen ben ik op dag drie naar twee andere filialen geweest, hetzelfde verhaal. Mij werd verteld dat ik ook online kan bestellen en dan volgende dag in de winkel kan afhalen. Ik dus online gekeken, alle vitamines leverbaar, behalve uiteraard de aanbieding. Op dag vier, de drie filialen weer bezocht en weer nergens op voorraad. In één filiaal hadden ze het ondertussen wel binnen gekregen en “achter” liggen, maar waar wisten ze niet, dus ik kon beter de volgende dag terug komen aangezien ze de komende nacht zouden gaan vullen. Volgende dag naar dezelfde winkel gegaan, “nee het is helemaal niet binnen (gisteren vertelde ze me nog dat het binnen was en dat het bijgevuld zou worden), bij andere filialen is het ook niet op voorraad”. Zaterdag 6 mei weer langs gegaan en toen werd mij verteld dat het pas volgende week allemaal weer binnen zou komen, als de aanbieding dus al niet meer geldt.

Mijn klacht: dat het Kruidvat een goede aanbieding heeft, en die vervolgens de gehele aanbiedingsperiode niet kan leveren. Dit is dus gewoon een lokkertje om mensen naar de winkel te krijgen zodat ze alsnog andere spullen gaan kopen. Erg toevallig dat het product wel weer op voorraad komt als de aanbieding alweer verlopen is.

Als het Kruidvat erkent dat het vanaf dag 1 niet kunnen leveren van een aanbieding en het product vervolgens wel kunnen leveren als de aanbieding voorbij is, erg eigenaardig is.

Ik het product na de de aanbiedingsperiode alsnog voor de aanbiedingsprijs kan krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gewoon_mark