Klacht: Aanbieding die ze niet willen geven

op 22 augustus 2016 over Etos in de categorie Drogisterijen

Tot tweemaal toe moet ik veel moeite doen om de folderaanbieding te krijgen. Eerst hadden ze multivitaminen 1+1 gratis. Staan mijn vitaminen op een grote poster naast ze afgebeeld. Maar zelfs al gaan ze het hoofdkantoor bellen. Zeggen ze eerst het geldt niet. Maar uiteindelijk zien ze in dat ze fout ze fout zitten.
Nu vandaag zijn alle kindervitaminen van merk etos in de aanbieding. Kom ik aan met vitamine k voor kinder van 1 tm 12 weken. Zeggen ze het geldt niet voor deze, want die worden ook gebruikt door volwassenen. Uiteindelijk willen ze een uitzondering maken na 10 minuten en gaan ze bij het schrap schrijven muv de vitamine k. Je kan toch niet reclame maken voor alle varianten en dan ineens een rare uitzondering bedenken. Vind het oplichterspraktijken

Wanneer ik gewoon de aanbieding krijg die in de folder staat vermeld en er niet ter plekke uitzonderindm worden bedacht.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pinguinv