Klacht: aanbieding

op 17 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Deze week stond in het krantje dat er een keuken machine voor 24.95 in de aanbieding was.
Ik heb een knutsel clubje en wil erg graag de keuken machine hebben, zodat ik veilig de kinderen hun gang kan laten gaan (onder toezicht) maar helaas was die keukenmachine nergens te krijgen. Wat raar is als die deze week in het krantje stond.

Hoop dat er een oplossing komt!
Met vriendelijke groet priscilla wareman

Altijd. Alleen deze keer niet. Kom altijd graag bij de blokker.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 19 september 2016 om 16:17 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Er is veel meer vraag naar de rode Tomado keukenmachine van €24,99 dan wij vooraf hadden verwacht. Deze keukenmachine hebben we als eenmalige partij ingekocht. De voorraad hiervan is direct aan de winkels uitgeleverd en werd verkocht vanaf 15 augustus. Toen stond het artikel ook in de folder.
Ik heb de winkels bij u in de omgeving gebeld. Helaas is de keukenmachine bij al deze winkels uitverkocht. Het spijt me dat ik u hier niet aan heb kunnen helpen. Het is nooit onze bedoeling om klanten teleur te stellen. Dat is in deze helaas wel gebeurd. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan.

Saskia
Blokker webcare