Klacht: Aanbieding 4 delig Herman de Blijker pannen

op 26 april 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 28 april 2016 om 13:21 geantwoord

Beste mevrouw v.d. Meer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft opgedaan in de winkel te 's - Gravenzande. Dit is uiteraard niet wat wij voor ogen hebben. Ik bedank u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en servicegerichtheid en er wordt hier veel aandacht aan besteed. De situatie die u beschrijft komt dan ook niet overeen met de ideale klantgerichte dienstverlening waar wij naar streven. U dient altijd op een vriendelijke manier behandeld te worden. Dat u zich bedreigd heeft gevoeld is dan ook zeer kwalijk. Onze welgemeende excuses hiervoor.

U geeft aan dat u de pannenset uit de folder in een andere samenstelling wilt aanschaffen. Helaas is dit niet mogelijk. De set wordt alleen in de samenstelling verkocht zoals deze in de folder staat aangegeven, voor de prijs die in de folder staat aangegeven. Wanneer u deze set niet wilt hebben, kunt u er voor kiezen om de pannen los aan te schaffen. De prijs zal echter niet overeen komen met de set uit de folder.

Om soortgelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen, wordt uw klacht intern besproken met de rayon- en bedrijfsleider.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare