Klacht: aanbetaling is spoorloos

op 04 juli 2017 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

heb december 2016 een babykamer besteld , een aanbetaling gedaan van 1000 euro en het restant van 678 zou bij aflevering van de babykamer worden voldaan
De afspraak voor de levering was gemaakt in juni , babykamer werd netjes afgeleverd en in elkaar gezet
De 678 euro werd overhandigt , kreeg te horen dit bedrag klopt niet het voledige bedrag staat nog open , we nemen de spullen weer mee , uiteindelijk wilden ze een kast laten staan voor 700 euro ,mijn hoogzwanger schoondochter heeft dit toegezegd, hier tevens geen bon van gekregen
Ben op stel en sprong naar de winkel in wormerveer gereden , wat blijkt nu er stond op de bon een aan te betalen bedrag van 1000 euro , deze is niet van de hoofdsom afgehaald , heb tevens geen kassa bon gekregen , zat er niet aan geniet
Geen teveel geld in de kassa die dag , en de camera beelden waren gewist
Kreeg te horen dat het geld nooit aanbetaald is , en dat het aan te betalen bedrag wat op de bon staat een standaard bedrag is dat op de bon wordt gezet
op de bestellijst wordt dit tevens overgenomen standaard 1000 euro aanbetalen , wat een reinste onzin
Heb ik een herinnering gehad van een eventuele aanbetaling die ik volgens hun nog moest doen , nee
Mijn aanbetaling is foetsie , verdwenen
spreek er schande van , ik zal wel liegen , kom verhaal in de winkel halen terwijl ik niet aanbetaald heb , tuurlijk
Laat een babykamer komen om vervolgens weer mee te laten nemen , een schoondochter die alle dag loopt
ik heb dit nog nooit in mijn leven meegemaakt
ik zou zeggen koop alsjeblieft nooit iets bij babypark

als mijn aanbetaling boven water komt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babypark

Heeft op 08 juli 2017 om 08:59 geantwoord

Beste lezer,

Graag willen wij als Babypark enige opheldering geven over de bovenstaande kwestie.

Zoals u in het bovenstaande verhaal leest geeft men aan dat er een aanbetaling is verricht van 1000 euro, wat ook de bedoeling zou zijn geweest aangezien de verkoper dit met de klant afgesproken heeft.
In dit geval wordt en is er onderaan de order een aan te betalen bedrag gezet, zodat de klant dit direct in de winkel of thuis middels een bankoverschrijving kan betalen.
Echter is dit bedrag niet betaald in onze showroom op de dag dat de order geplaatst is. Wel zijn er enkele artikelen betaald die men direct meegenomen heeft via de kassa. Hiervan heeft de klant een bon ontvangen en is er een registratie aanwezig.
Voor elk bedrag wat in ons kassasysteem opgenomen wordt krijgt men een kwitantie/aankoop bon, wat tevens het bewijs van betaling is voor de klant.
De betaling wordt direct gekoppeld aan de bestelling zodat wij als Babypark kunnen inzien wat er betaald is.

Uiteraard betreuren we het zeer dat de bovenstaande persoon van mening is een bedrag betaald te hebben en we dit als Babypark niet kunnen traceren.
Maar wellicht kunt u ook begrijpen dat wij als organisatie naast een verhaal, ook enig bewijs van betaling moeten hebben.

We hopen op uw begrip.

Babypark Klantenservice

Heeft op 08 juli 2017 om 09:50 geantwoord

Ik wil graag camera beelden terug zien van die dag , daar is op te zien dat ik idd samen met mijn zoon , schoondochter en vriendin 20 briefjes van 50 euro heb neergelegd, camera beelden kunnen dit bewijzen

Bericht van Babypark

3 maanden geleden - Geachte Jaap, Hartelijk dank voor uw bericht. Camerabeelden zijn een beperkte tijd beschikbaar en dienen vernietigd te worden. Deze zijn niet meer beschikbaar op dit moment. Wij kunnen niets terugvinden als bewijs dat u wel betaald heeft. Wij als Babypark doen elke dag kassacontrole. Indien uw betaling niet geregistreerd zou zijn om welke reden dan ook, dan hadden wij een overschot van 1.000 euro moeten ontvangen als u dit betaald zou hebben. Echter dat is niet het geval. Wij ontvangen graag van u een bewijs dat u al wel heeft betaald zodat we dit verder af kunnen handelen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Babypark

Alle klachten die gemeld zijn door jaap1970