Klacht: aanbetaalde koelkast niet geleverd

op 03 oktober 2017 over Witgoed Service Nijmegen in de categorie Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 26/06 is de witgoed service nijmegen (ook bekend onder reparatieservicemail) langsgeweest omdat onze koelkast niet koel meer werd. diagnose was gauw gesteld en er moest een nieuwe koelkast komen. stom als ik ben meteen de koelkast betaald en die zou later die week geleverd worden.
ondertussen zijn we 4 maanden verder met talloze excuses, vertragingen, smoesjes en meer (koelkast was niet meer leverbaar, nieuw type komt eraan, koelkast stuk bij levering, monteur ziek, kon niet komen vanwege de 4 daagse??) maar de koelkast is niet te bekennen.
telefoon wordt niet meer opgenomen maar mijn ingesproken voicemails worden wel per mail beantwoord. zelf bellen durven ze niet meer krijg ik de indruk.

Gewenste Oplossing:

over dit bedrijf kan ik niet meer tevreden worden, maar ik zal toch minimaal mijn geld terug willen.

Alle klachten die gemeld zijn door vester86