Klacht: Aanbetaald geldbedrag wordt niet terug betaald

op 12 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb online twee contracten met toestel (Samsung A5) afgesloten voor mijn dochters. Ik heb meteen het gehele bedrag (125,70 euro per stuk) overgemaakt waardoor ik aan mijn deel van het contract heb voldaan. Na een tijdje niets gehoord te hebben kreeg ik een mail met de strekking: Jammer dat je je contract hebt opgezegd. We gaan je aanbetaalde geld terugstorten. Dat had ik dus niet gedaan maar na een lang telefoontje met de klantenservice werd mij duidelijk gemaakt dat de Samsung A5 niet meer leverbaar was. Tele2 heeft dus ons contract opgezegd!
Ik heb op een later moment weer lang aan de lijn gehangen met de klantenservice (in totaal 5 keer op het 0900-nummer met een gemiddelde tijd van ongeveer 20 minuten) omdat de eerste mevrouw mij niet kon helpen.
Binnen 12 werkdagen zou het geld worden teruggestort. Dat is niet gebeurd!! Na weer contact te hebben gehad werd mijn probleem doorgestuurd naar de juiste afdeling en zou mijn geld worden teruggestort binnen 7 werkdagen. Dat is weer niet gebeurd. Vanmorgen weer contact met de klantenservice waarbij werd gezegd dat ze mijn probleem door zouden sturen naar de juiste afdeling. Ik heb aangegeven dat dit niet meer acceptabel was en dat ik met iemand wilde spreken die mij echt kon helpen. Dat kon niet en ik moest geduld hebben want ik zou binnen 7 werkdagen bericht krijgen!!

Ik heb alleen standaard berichten gekregen waarin werd gesteld dat er een terugbetaling zou volgen op het eerstvolgende betalingsmoment. men kon niet vertellen wat dit moment was maar inmiddels wacht ik al meer dan 5 weken op mijn eigen geld en Tele2 houdt zich steeds niet aan de door henzelf gestelde termijnen. De klantenservice is een onneembare vesting waar je naast het standaard riedeltje van begrip niets verder komt.
Ze houden zo een lange tijd iemands anders geld vast. Als dat standaard beleid is hebben ze er ook nog financieel voordeel van.

Ik vraag niet veel maar wil graag mijn eigen geld terug!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arian van der Voort