Klacht: Aan het lijntje houden, niet tot uitvoering komen

op 11 mei 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sedert okt ‘19 in ons nieuwbouwhuis gaan wonen in Haarsteeg, gemeente Heusden. Verhuizing van alles-in-een pakket doorgegeven en afspraak monteur stond gepland. Moest verschoven worden want de glasvezel bleek er nog niet te liggen. We kregen een noodpakket (lees om de 5-6 dagen bellen om het aub op te waarderen) waarin we verre van alle gebruikelijke gemakken zijn voorzien. Twee puber kids thuis die veel mb’sWiFi nodig hebben. Bij navraag wanneer het opgelost zou zijn werd er telkens gezegd: oh ik zie dat het gepland staat voor volgende week. (Staat mijn inziens standaard op het scherm van de onervaren medewerkers). Na vele tientallen telefoontjes inmiddels huiswerk gemaakt en bij de gemeente navraag gedaan. In de hoofdstraat van ons dorp ligt nog geen glasvezel en kpn heeft de vergunning voor aanleg laten verlopen. Er moest opnieuw een aanvraag voor vergunning gedaan worden en dat is nog steeds niet gebeurd. Wij kunnen niet opzeggen want we hebben een noodpakket (???) en wel elke maand de volle abonnementskosten betalen. Sinds de quarantaine is het enige pluspunt dat we niet meer hoeven te bellen om op te waarderen maar dat dat nu automatisch gebeurd, joehoe! Het is nu mei 2020 en zijn er onderhand wel klaar mee! Kpn wij willen duidelijkheid!!

Wij zijn tevreden als alles naar behoren zou werken op zeeeeeer korte termijn of wanneer het mogelijk is om op te zeggen of wanneer we op een hele goede wijze tegemoet worden gekomen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam van de Sande