Klacht: A-solar Sense Garden Light

op 27 januari 2014 over ING in de categorie Banken

Op 24 oktober 2013 heb ik met rentepunten een A-solar Sense Garden Light gekocht.
Na een paar dagen bleek dat de zonnecel/accucombinatie niet voldoende capaciteit heeft om de lamp in de herfst en winter te laten branden.(er zit een bewegingsmelder op om energie te sparen.
Op de site van ING rentepunten en de leverancier staat niets over deze problemen en niet werken in herfst en winter.
Ik heb 11 (elf ) keer contact gezocht met ING klachtenafhandeling. Na 8 januari 2014 heeft men niet meer de moeite genomen om te reageren.
Ook is het niet netjes van ING maar naar hun leverancier te sturen.Deze reageerde heel agressief.

Ik wil graag mijn geld terug.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 04 februari 2014 om 18:40 geantwoord

Beste sleumer@home.nl,

Ik heb van mijn collega vernomen dat er vandaag telefonisch contact is geweest en dat het is opgelost :) Ik kan hier verder niet inhoudelijk op ingaan, in verband met privacy.

Mochten er nog onduidelijkheden en/of vragen zijn, dan kun je altijd contact met ons opnemen via twitter/facebook (http://www.ing.nl/particulier/klantenservice/de-ing-in-social-media/webcare/index.aspx).

Ellanoor
ING Webcare team

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ING beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door sleumer@home.nl