Ondanks dat roaming op mijn telefoon uit stond (Samsung S7) en mijn telefoon geen data verbruik heeft genoteerd, ben ik gefactureerd voor data in het buitenland. Toevallig 0,1Mb per keer op verschillende dagen.
Ik vind deze kosten onterecht en wil graag... Lees meer
Ik ben buiten mijn bundel gegaan en was hier niet van op de hoogte. Voorheen had ik een databundel met onbeperkt internet en daarbij krijg je een bericht als je op 80% en 100% verbruik van je databundel zit. Bij... Lees meer
Onlangs een abonnement afgesloten voor mijn dochter voor die op vakantie zou gaan.
De sim kaart werd netjes opgestuurd, dus wij de instructies netjes opgevolgd ( sim kaart in de telefoon en op de site van Youfoon het abonnement geactiveerd) dit... Lees meer
Op 28 juni 2018 is mijn abonnement bij Youfone ingegaan (afgesloten op 28 mei 2018). Helaas werkt het mobiel internet niet. Tot nu 4x gebeld en geconfronteerd met lange wachttijden (meer dan 30 minuten). Men zegt dat er bij het... Lees meer
Ik ben niet tevreden over de service van Youfone. Ik heb in een korte periode twee problemen gemeld en beide zijn niet opgelost.
Probleem 1:
Ik ben buiten mijn bundel gegaan en was hier niet van op de hoogte aangezien... Lees meer
Beste Quinn,
U kopieert gewoon uw reactie, hier schiet ik niets mee op.
Ik heb u Youfone bewijs gestuurd dat ik wel degelijk actie heb ondernomen op 11 april en heb aangegeven dat het nummerbehoud niet aangeven staat op de brief... Lees meer
Reactie van Youfone na een bericht van KLACHT.NL:
Ik wil je informeren naar aanleiding van je klacht.
Youfone heeft kunnen constateren dat je eerst een bestelling hebt geplaatst met je telefoonnummer 06-226... met klantnummer 1019207695. Die bestelling heb je geannuleerd omdat je... Lees meer
Geachte herendames
We hebben al ander half jaar mobiel tel van Youfone.
De verbinding was al niet goed toen we een abonnement namen op youfone.
We hebben al regel matig gebeld naar youfone,om deze klacht.
Telkens zeggen hun r wat aan te doen,met het... Lees meer
1) mei 2018: offerte Youfone aangevraagd
2) 11 mei 2018: email Youfone , opzeggen huidige leverancier dienen wij zelf op te zeggen
3) 16 mei 2018: per email hebben wij het youfone aanbod geannuleerd(binnen het termijn van 14 dagen!), KPN heeft ons... Lees meer
Factuur niet betaald op 20 mei. Zonder verdere herinneringen is mijn telefoonabonnement geblokkeerd op 14 juni. Geprobeerd te betalen via iDeal bij DirectPay, maar helaas was dit niet mogelijk. Er was een actieve betaling actief en kon met geen mogelijkheid... Lees meer