Ik heb nog steeds die spiesgrill hd 4151 van 30 jaar terug super ding wil er nog 1 erbij en al mijn vrienden vinden het een super ding willen er ook zo 1 maar helaas niet meer te krijgen,... Lees meer
Deze leuke radio gekocht om ook als wekkerradio te gebruiken middels een Homestudio app. Deze werd specifiek genoemd in de productinfo. Dit werkte perfect totdat de app (iPhone) werd geüpdate. Nu werkt dit niet meer. Ik heb Phlips op 12... Lees meer
wij hebben in 6-2 2010 een koffiemachine gekocht, na een week was die al stuk!!!! 4 weken gewacht daarna prima gedaan tot gisteren. Heb machine altijd goed onderhouden op tijd ontkalkt, maar nu inwendige lekkage geen garantie meer... Lees meer
Mijn klacht is als afgehandeld gemeld, niets is minder waar, want deze klacht loopt al een tijdje en er is nog niets opgelost helaas. Ik heb een easylife zakloze stofzuiger besteld eind december 2012. Dit product heb ik 1 keer... Lees meer
Op 27 maart 2013 heb ik een nieuwe stofzuiger gekocht type 025605 (Easylife),en telkens als ik hem gebruikte dacht ik "Volgens mij klopt de lengte van het snoer niet", doordat ik steeds van contactdoos moest verwisselen. Vanochtend toch maar wijs... Lees meer
Het koffiezetapparaat doet niks meer. het display is leeg, Het lijkt erop alsof het apparaat geen stroom krijgt. Als je met het snoer heen en weer gaat, knippert er af en toe een lampje op de display. Lees meer
Op vrijdag 29 maart 2013 heb ik via platte tv de 46PFL8007 van Philips aangekocht. De tv lag eigenlijk boven mijn budget maar vanwege de actie €150 euro cash back en 10 eredivisie live wedstrijden werd de tv voor mij... Lees meer
Ik heb sinds 4 maanden de sarista in huis, ten eerste moet hij super vaak ontkalkt worden en ten tweede, hij maalt de bonen wel maar geeft geen koffie, hij gooit al het losse gruis in het aval bakje, maar... Lees meer
Mijn Senseo onderbreekt halve wege het uitgieten en gaat zelfs uit.Soms moet ik hem 3 keer opstarten om een volle kop te krijgen. Ik ontkalk maar dat helpt niet. Wat nu?... Lees meer
Ik heb het product Avent borstschelpenset gekocht bij de Philips online shop. Na 3 dagen heb ik het product ontvangen en bij opening van de verpakking zag ik dat de schelpen los in de doos zat. Er zat geen plastic... Lees meer