Mooie philips 55" designline tv gekocht. Bij het uitpakken was er een defect. Gemeld bij philips waar men een oplossing beloofde. Geen reactie. Na enkele dagen heen en weer bellen naar dure servicelijn weer geen oplossing. De verkoper ingeschakeld en... Lees meer
Scheerapparaat werkt niet, gebeld met Philips 0900-2021177
0.10cent p/m, uitgelegd antw. er komt een nieuw apparaat naar U toe. Na week niets gehoord weer gebeld, wasiets fout gegaan, werd geregeld, er komt nieuw apparaat naar U toe, U hoort vandaagof morgen... Lees meer
Ik heb een vraag waar is de spiesgrill nog te koop of brengen jullie hem weer op de markt aub . Het is zo leuk om te doen en zeer gezellig Lees meer
Ik heb een haartrimmer QC5050. Ik moet zeggen dat hij perfect werkt. Maar de laatste keer dat ik hem gebruikte brak er een tand af van de, volgens de beschrijving, de kleine kam. Dat is nou erg jammer want die... Lees meer
De senseo bleef aangeven dat de watertank leeg was. Op internet allerlei tips opgezocht en uitgevoerd maar de senseo bleef knipperen. een veel voorkomend probleem is ook het magneetje wat op ten duur zwak wordt. Zaterdag 30 november een email... Lees meer
1ste maal defect binnen garantie(dure herstelling)nu 2de maal defect namelijk de HDMI poorten/printplaat op de tv en misschien nog andere dingen...
Tv met aankoopprijs van 2499Euro+4 brilletjes(3D) aan 390Euro
allemaal waardeloos indien de herstel kosten te duur oplopen.
Is Philips kwalitatief zo laag... Lees meer
Beste Philips,
op 11 november heb ik een email gestuurd met klachten / vragen naar de klantenservice waarin ik mijn grote teleurstelling over mijn aankoop van de 46pfl9707S/12 heb omschreven. Ik kreeg een automatisch bericht dat jullie binnen twee werkdagen zouden... Lees meer
Een tijd geleden heb ik twee de Wake up light wekkers van Philips aangeschaft, een voor mijzelf en een cadeau gegeven. Al na het eerste jaar vertoonde de beiden Wake up lights vele gebreken:lamp gaat zomaar aan zonder iets ingesteld... Lees meer
Ik ben al 4weken bezig om een defecte t.v. waarop ik nog garantie heb te laten ophalen,heb intussen voor euro 40 al gebeld. Wordt telkens gezegd t.v. wordt opgehaald maar dit is nog steeds niet gebeurd. Bel telkens voor 10... Lees meer
binnenzijde vlotter is verroest door lekkage (zit in de watertank) Lees meer