Na aanschaf van vrij dure LED lampen ±20,00 p/st(branduren 20.000)blijkt al bij 4 st. lampen branduren p/st hooguit 1500 uur te leveren. Phillips vergoed lamp wel maar dan wel verpakking en kapotte lamp retour sturen(sorry maar verpakking bewaar je niet)Nadat... Lees meer
Bij philips een senseo apparaat proberen te kopen. Zou binnen 2 werkdgen geleverd worden. Netjes betaald en binnen een dag hadden we het geld weer terug op de rekeing gestort. Philips gebeld en beel apparaat niet op voorraad. Hadden ze... Lees meer
Op 20 januari werd mijn lamp geleverd en het gedeelte van binnen zat gewoon los Lees meer
Na contact te hebben opgenomen met de Home Cinema Afdeling van de Afdeling Ondersteuning (kosten per minuut) werd een "dossier" aangelegd. Persoonlijke gegevens werden gevraagd en kennelijk verwerkt. Pas daarna kon ik geholpen worden.
Nadat deze afdeling mij duidelijk maakte dat... Lees meer
Kleine bakkies, heel vaak ontkalken!!! , apparaat gaat als lampje brandt spontaan lopen!! Lees meer
Het geluid van de telefoon is niet goed. Er is per e-mail verteld dat de telefoon moest worden uitgeschakeld, dit heeft niet geholpen. Onze oude telefoon werkt gewoon fantastisch dus het ligt niet aan de aansluiting. ik had dit al... Lees meer
Eerder genoemde TV is kapot, er is geen beeld meer, de ambilight rand werkt nog wel. Geluid middels een DVD werkt ook nog gewoon op de TV. De TV is gekocht op 13-12-2008 bij Philips Myshop Nijmegen. Een TV heeft... Lees meer
Beste
Wij hebben geen koffie machine Saeco Moltio Automatische Espressomachine (HD8769/11) van Philips met korting kunnen kopen, in de rentenpuntenwinkel, domweg omdat Philips al maanden niet levert, ik heb al tig toezeggingen van allerlei aard gekregen, maar
er KAN niets... Lees meer
Na een aantal maanden de robuuste blender dagelijks 1x te gebruiken voor smoothies, kwam er bruine roest uit de onderkant van de mesjes. Ik liet de mesjes zorgvuldig drogen na het wassen, maar het euvel bleef. Inmiddels is er een... Lees meer
beste heer/mevrouw.
via deze weg wil ik een klacht indienen voor de avent flessen. ik heb altijd avent gebruikt bij al mijn kinderen. er is nooit wat fout gegaan in alle jaren dat ik jullie product gebruik heb, tot gisteren ik... Lees meer