Ik heb een Philips HD 7692 koffiezetter met een thermoskan. Deze wordt na het koffiezetten van buiten heet. De koffie koelt dan ook heel snel af. Ik giet de koffie na het zetten direct over een een andere thermoskan, hierin... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Ruim twee jaar geleden (16-12-2011) heb ik een waterkoker cadeau gekregen. Deze ben ik vanaf 1 maart 2013 gaan gebruiken. Nu is hij na een ruim jaar gebruik al defect. De display van het apparaat begon te storen... Lees meer
Vanaf oktober 2013 bezig om deelname aan hue actie te regelen.
Slechte communicatie tussen Philips en klant.
Lees meer
Vandaag 21-5- 2014 contact gehad met Philips .
Mijn elektrische tanden borstel gekocht 28 -9-2011 nu al kapot en nog 5 opzet borstels op voorraad .
Philips kon niks voor mij betekenen kon met 20%korting online nieuwe kopen , werd... Lees meer
Mijn klacht is dat ik na een jaar zeuren en trekken een aantal keren mijn koffie apparaat heb moeten missen omdat het ter reparatie naar jullie moest. uiteindelijk mijn koffiezetapparaat sarista mag retouneren en dat ik nu eindeloos moet wachten... Lees meer
ik heb een stoommachine van het type 8000 series gc8280 nu brand sinds enige tyd het rode lampje met het kraantje aan de voorkant wat betekend dat ik hem moet vullen maar er zit water in en strykyzer word... Lees meer
Mijn Philips RQ1290 scheerapparaat is er vanmorgen plotseling mee opgehouden. Dit is opmerkelijk, aangezien dit het derde Philips scheerapparaat in 10 jaar is dat er op dezelfde wijze mee stopt.
Ik heb Philips tien jaar het voordeel van de twijfel gegeven... Lees meer
Na 2 jaar en 4 maanden is dit topmodel van Philips stuk gegaan. Net buiten de garantie dus. Retour gestuurd via BCC maar ongerepareerd teruggekomen met een zeer onduidelijke omschrijving "Defect: 15 -Geen identificatie - verificatie van product of gebruiker".
Heb... Lees meer
Na reeds 2x een senseo te hebben gekocht, zijn we toch weer overstag gegaan om deze keer nog geen 2 jaar geleden een senseo latte te kopen.
Een "kleintje koffie" werd langzamerhand wel heel magertjes.
Voor het maken van cappuccino, latte... Lees meer
6 behandelingen IPL betaald, vanaf april zijn de problemen begonnen. Kwam voor niks. Personeel kreeg de schuld die hadden me af moeten bellen omdat apparaat kapot was. Nieuwe afspraak gemaakt. Heb drie kwartier gewacht, 7 keer gebeld. Niets. Kwam niemand... Lees meer