Goedemorgen, ik heb 3 weken geleden een bestelling geannuleerd maar tot op heden nog geen geld retour ontvangen. retour nummer is 12618888
mijn naam is t.m.wiersma tjerk hiddesstraat 125 zandvoort. Het gaat om een bedrag van 42.94 mijn rekening nummer is... Lees meer
Een aantal uur geleden in de Ikea Utrecht een appeltaart met slagroom en Zweedse balletjes gegeten en hang nu al de hele avond met voedselvergiftiging boven de wc. Gezien het tijdstip dat ik ziek werd en gezien de andere dingen... Lees meer
Wij hadden een tijd afgesproken wanneer ons aanrechtblad geleverd zou worden. Op het bewuste tijdstip(tussen 12.00 en 16.00 uur) was er niemand gekomen. Dus maar bellen om 17.30 uur. Eerst 40 minuten wachten en dus uiteindelijk 45minuten kwijt met bellen.... Lees meer
Hallo,
een bestelling gedaan bij Ikea. zou afgelopen vrijdag bezorgd worden. Netjes bezorgtijden doorgegeven, hele dag gewacht. NIETS ontvangen. Gebeld. krijg een verschrikkelijk irritant liedje ervoor en na een half uur heeft er nog niemand opgenomen (na eerst allerlei onzinnige keuzenummers... Lees meer
Vandaag staan we te wachten op onze keuken die Ikea zou leveren. Wij hebben 1 persoon ter plaatse en 2 personen standby aan de telefoon met 2 verschillende nummers die beiden zijn doorgegeven aan Ikea. Parkeerborden staan klaar op de... Lees meer
Wat een bedrijf, Ik heb via internet een bestelling gedaan en krijg vervolgens iets wat ik helemaal niet besteld heb.
Nu probeer ik contact op te nemen met de klanten service maar we staan al 2 uur (als het niet langer... Lees meer
probeer 3 keer te bellen niemand neemt op 0900 nummer belachelijk
heb een keuken bij ikea gekocht en nu zijn er wat mankementen de vaatwasser blijft niet open staan kastjes van... Lees meer
Levering van bestelling keukens waarvan Ikea de leverdatum en tijd bevestigd heeft via e-mail is niet geleverd, Ikea laat niets van zich horen, ik moet dus maar afwachten wanneer er geleverd gaat worden. Helaas moet ik nu de monteurs voor... Lees meer
Idem. Runners van kvartal niet meer te krijgen ,
Nieuw type past niet. , Lees meer
Ik heb met mijn gezin afgelopen vrijdag ontbeten bij de Ikea in Duiven sindsdien zijn er al 3 gezinsleden erg misselijk en overgeven ben dit niet gewend van jullie altijd tevreden Lees meer