Vandaag werd mijn bestelling geleverd, deze was niet compleet, dus belde ik de klantenservice. Na 54 minuten in de wacht te hebben gestaan toch maar de verbinding verbroken. Mail adres gezocht, niet te vinden... Dan maar via Facebook contact gezocht.... Lees meer
Voor een vraag over de levering van een keuken moest ik naar de klantenservice bellen. Ik heb een uur en een kwartier in de wacht gestaan, tot de klantenservice sloot om 21.00 uur, zonder geholpen te zijn. Ik snap niet... Lees meer
Ikea heeft via een montagebedrijf bij ons Pladsakasten gemonteerd op 25 oktober. Daarbij is schade veroorzaakt aan de vloer en aan de kast zelf. Kan gebeuren. Meteen gemaild naar ikea, met foto's en al. Ze zouden het doorsturen aan... Lees meer
Ik heb drie keer geprobeerd de klantenservice te bereiken, echter zonder resultaat.
zowel het 0900 nummer als het 050 nummer geprobeerd, beide keren totaal ruim 50 min in de wacht gestaan. Lees meer
Ik heb via de site geprobeerd om een account aan te maken, maar dat gaat niet. Via de site contact proberen te krijgen: gaat niet.Ik ben nu al 2 uur bezig om ikea telefonisch te bereiken en dit is wat... Lees meer
Ik heb op 61218 online een kast besteld en deze de volgende dag geanuleerd. We zitten nu op 161218 en ik heb nog steets niks ontvangen. Hoe kan dit? Waarom duurt de terugbetalling zo enorm lang? Lees meer
Hallo Ikea,
Jullie medewerkster noemde mij vandaag in bijzijn van mijn familie een debiel! Omdat ik haar aansprak op het feit dat ze niet te snel conclussies moet trekken. Dat ze eerst moet nadenken en dan een mening vormen. Ze dacht... Lees meer
Eind 2012 heb ik een compleete keuren gekocht inclusief aparatuur.
Tijdens de 1ste 4 jaren heb ik diverse mankementen en schaden gelopen en ben keurig geholpen om eerlijk te zijn.
Mijn klacht gaat hier om schade aan hout waarop ik 25 jaar... Lees meer
Wij zijn naar Ikea Groningen geweest om een compleet nieuwe slaapkamer te kopen voor onze dochter. Ik loop op krukken en kan dus niks verslepen. Gelijk in het begin gevraagd hoe we dit konden oplossen. Medewerker zei dat er betaalde... Lees meer
Wederom een klacht over de telefonische wachttijd bij IKEA. In deze moderne tijd dienen wachttijden van meer dan 15 minuten niet meer aanwezig zijn. Desalniettemin sta ik momenteel al 1 uur in de wacht en de tijd loopt nog steeds... Lees meer