Mijn Klacht:
Ik heb nu al voor de 4de keer dat ik mijn sigaret aan steek en dat de sigaret van het filter afvalt! Ik heb er een gat in mijn broek aan over gehouden! Dit is niet normaal!
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat de schade vergoed wordt!
Een consument heeft herhaaldelijk problemen ervaren met sigaretten van Pall Mall, waarbij het filter loskomt tijdens het aansteken. Dit heeft zelfs geleid tot schade aan zijn kleding. De klacht is goedgekeurd.
Ik heb nu al voor de 4de keer dat ik mijn sigaret aan steek en dat de sigaret van het filter afvalt! Ik heb er een gat in mijn broek aan over gehouden! Dit is niet normaal!
Ik wil dat de schade vergoed wordt!
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pall Mall
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pall Mall nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM